IMG_0200

Som alla ideella verksamheter är vi beroende av bidrag från olika håll. Som stödmedlem kan du hjälpa vår verksamhet bli ännu bättre. Medlemsavgifterna som kommer från stödmedlemmar går oavkortat in i verksamheten. Det kan vara ett nytt tält som behöver inhandlas eller renovering av fastigheter. Vi vill öppna upp för att fler ska kunna stötta vår verksamhet och långt ifrån alla har möjlighet att bli ledare eller lägga tid och engagemang i kåren. Däremot har de flesta möjlighet att avvara 250 kronor om året och det skulle göra stor skillnad för Vendelsö Scoutkår.

Som stödmedlem bidrar du ekonomiskt till kårens verksamhet, dock blir du inte medlem i Scouterna och du har inte rösträtt på kårstämman.

Årsavgift privatperson: 250 kronor eller mer om man önskar.

Årsavgift företag: 1000 kronor eller mer om man önskar.

Hur blir du stödmedlem i Vendelsö Scoutkår?

Sätt in årsavgiften på plusgiro 20 55 74-7 eller Swisha till 123 215 55 47 och märk med ditt namn.

Maila dina uppgifter (namn, mailadress och summa) till vår kassör Filippa Sandström: filippa.ronngren@gmail.com

TUSEN TACK!!!!